Mondialpigeons
Bonjour,

Bienvenue sur Mondialpigeons

ATTENTION LISEZ ATTENTIVEMENT

N'hésitez pas à vous inscrire cela est GRATUIT et ne prend que 2 minutes

Vous pouvez également voir les ventes de pigeons sur notre site http://www.mondialpigeons.com/auction/index.cgi?category=Pigeons

Bien à vous
Régis Bustin
www.mondialpigeons.com

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Mondialpigeons
Bonjour,

Bienvenue sur Mondialpigeons

ATTENTION LISEZ ATTENTIVEMENT

N'hésitez pas à vous inscrire cela est GRATUIT et ne prend que 2 minutes

Vous pouvez également voir les ventes de pigeons sur notre site http://www.mondialpigeons.com/auction/index.cgi?category=Pigeons

Bien à vous
Régis Bustin
www.mondialpigeons.com
Mondialpigeons
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Nouveaux sujets
» je n'et pas changer d'avis ,
vente de bons au profit de Jannes EmptyJeu 28 Mar - 19:03 par bats freddy

» je n'est jamais regretter les caillebotis en metal galvanisé
vente de bons au profit de Jannes EmptyMer 27 Mar - 19:13 par bats freddy

» bonjour de Normandie
vente de bons au profit de Jannes EmptyMar 26 Mar - 16:04 par haddock76

» j'en aie deja parler de cela
vente de bons au profit de Jannes EmptyLun 25 Mar - 19:46 par bats freddy

» économie
vente de bons au profit de Jannes EmptyLun 25 Mar - 19:27 par bats freddy

» le grit et les pigeons
vente de bons au profit de Jannes EmptyLun 25 Mar - 19:11 par bats freddy

» Un bonjour de Bourgogne
vente de bons au profit de Jannes EmptyDim 17 Mar - 0:51 par DARPHIN Dominique

» aération, ventilations du colombier
vente de bons au profit de Jannes EmptyDim 10 Mar - 18:33 par bats freddy

» télécharger logitiel unikon société
vente de bons au profit de Jannes EmptyMer 14 Fév - 14:17 par pigeonvole49

Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

vente de bons au profit de Jannes

Aller en bas

vente de bons au profit de Jannes Empty vente de bons au profit de Jannes

Message par Mars Ven 27 Fév - 23:08

Je vous demande de réserver un bon accueil à cette vente de bons dont les bénéfices iront dans la totalité à la famille de Jannes. Un gamin de 3 ans qui souffre d'une tumeur de la taille d'une balle de golf.

Duivenliefhebber,

Graag wil ik jullie aandacht vragen voor de bonnenverkoop ten behoeveve van de driejarige Jannes.

http://www.duiven.net/verkoop/?page=view&option=go&id=444

Ik heb zojuist contact gehad met Dhr. Ruikes, de organisator van de verkoop, en het is nog steeds mogelijk om bonnen te schenken.
Het onderstaande verhaal greep mij zo, dat ikzelf ook heb besloten om een bon te schenken.

LAAT JANNES EN ZIJN OUDERS NIET IN DE KOU STAAN, ONDANKS DE "CRISIS".


Bonnenverkoop ten bate van de driejarige Jannes





In november werd Jannes (foto, inzet), het driejarige (peuter)klasgenootje van mijn zoontje Bram, plotseling ziek. Het jochie moest telkens overgeven. Samen met zijn moeder Moniek ging hij naar de huisarts. De huisarts zag dat het niet goed was.
Uit angst voor uitdroging werd Jannes doorverwezen naar het ziekenhuis. En daar kwam de grootste nachtmerrie tot leven. Jannes had een tumor ter grootte van een golfbal in zijn hoofd.
Sinds de ontdekking van de ziekte is Moniek niet meer thuis geweest. Ze woont zo lang als het duurt in het ziekenhuiskamertje van Jannes in Nijmegen. Patrick 'woont' daar in het Ronald McDonaldhuis. Hun oudste zoontje Siep (5) wordt opgevangen door de opa's en oma's.
Jannes krijgt op dit moment de zwaarste chemokuren te verwerken, terwijl hij reeds een aantal operaties en maar liefst 30 bestralingen achter de rug heeft. " Van dat vrolijke ventje is weinig meer over”, schrijft een vriendin van de familie in De Gelderlander.
De kans op overleven wordt geschat op 25 procent. Maar Patrick en Moniek geven de strijd niet op. Over enkele weken komt er meer duidelijkheid.
Het echtpaar wordt nu door een ander probleem besprongen: geldgebrek. De huur van hun woning in Terborg, eten en drinken, onderdak in het McDonaldhuis. Patrick, die zelfstandig ondernemer is, heeft op dit moment dus geen inkomen: verzekeraars weigeren over de balk te komen want... het jongetje is ziek, niet de papa. Die moet gewoon aan het werk.

Na dit schrijnende verhaal in de krant over deze familie ben ik, Brian van Aalst, lid van PV de Pelikaan Gaanderen en voorzitter van CC Silvolde overgegaan tot actie en heb sinds de berichtgeving in de diverse (landelijke) kranten niet meer stilgezeten en heb ik een bonnenverkoop op touw gezet, waar uiteraard de volledige opbrengst naar Jannes, Moniek, Patrick en Sieb gaat, om hen financieel te ondersteunen. Zoals geschreven zit Jannes bij mijn zoontje Bram in de klas en heb ik zelf ongeveer 10 jaar bij Moniek, de moeder van Jannes, in de klas gezeten. Ik voel mij dus zeer nauw betrokken bij deze familie. Ik heb hierbij inmiddels de hulp gekregen van clubleden Alfred Ruikes die de verkoop op internet regelt, Patrick Tempels zal de financiën afwikkelen en Duiven.net verzorgt (belangeloos) de verkoop op internet.


Liebe Sportfreunde,
mein Freund ,Rob van der Ark aus Holland,durchlebt diese Tage gemeinsam mit einer betroffenen Tauben-Familie und uns Allen dieser Tage ein trauriges Schicksal.
Der 3-jährige Sohn einer holländischen Tauben-Familie ist an einem Gehirntumor erkrankt.
Es ist dringend finanzielle Hilfe erforderlich,weil wie in der anhängenden Orginalmail zu lesen,die Versicherung nicht bereit ist für alle Kosten auf zukommen und das Einkommen der Familie durch die selbsständige Tätigkeitdes Vaters durch die Situation weitgehends zum Erliegen kam.Zu diesem Zwecke ist über www.duiven.net durch Herrn Dr.Ruikes und Brian van Aalst eine Spendenversteigerung ins Leben gerufen worden.
Ich möchte alle zu erreichenden Menschen welche, trotz der momentanen Krise, ein Herz und die wirtschaftliche Kraft haben,dazu aufrufen sich an dieser Versteigerung und der Spendenaktion zu beteiligen.
Sie können auch noch Tauben oder BON's für die holländische Auktion spenden.
Ansprechpartner und Organisator Dr. Ruikes ist unter Tel.0031315327500 zu ereichen.
Die Tauben-Spendenmeldungen können Sie ,der Einfachheit halber,auch an mich melden.Ich werde sie dann an die entsprechende Stelle weiterleiten.
Geldspenden können Sie auf das Konto Raiffeisenbank Gymnich Konto 3002515015, BLZ 37069322 unter dem Verwendungszweck "Krebshilfe Jannes"überweisen.
Ich verbürge mich dafür das die Spenden zu 100 % ihren Verwendungszweck zugeführt werden.
Wie Sie auf meiner Website sehen können bin ich auch Fördermitglied der Krebskinderhilfe der Organtransplantation und Träger des Organspenderausweises.
In dieser Eigenschaft versuche ich natürlich auch über die Grenzen hinaus Hilfe zu organisieren.
Sie können sich auch direkt an den Organisator Dr.Ruikes wenden.
Bei Spenden (BON,Tauben)geben Sie als Verwendungszweck (Deutschlandhilfe W.Krönert/Jannes) an.Dies ist notwendig um die Deutschlandhilfe zu beziffern.
ALSO,haben Sie ,trotz schwieriger Zeit ein Herz und helfen Sie.
Es geht um ein Kind,ein Menschenleben um das die Eltern bangen und kämpfen.
Da ich nur 50 Leute auf den Verteiler setzen kann bitte ich Alle ,diese nach Hilfe rufende Mail, durch die Leser dieser mail und Spender guten Willens mit einem neuen Verteiler weiter zu versenden, mit der Bitte um Hilfe für Jannes.

Ihr Sportfreund
Wolfgang krönert
Mars
Mars
Membres fidèles
Membres fidèles

Nombre de messages : 7930
Age : 54
Localisation : Sart Lez Spa
Date d'inscription : 03/11/2007

Revenir en haut Aller en bas

vente de bons au profit de Jannes Empty Re: vente de bons au profit de Jannes

Message par Mars Lun 2 Mar - 16:39

Ces images m'ont vraiment boulversés. Une vraie leçon de courage qui permet de relativiser bien des choses...
http://jannesslutter.spaces.live.com/default.aspx?sa=581282180
Mars
Mars
Membres fidèles
Membres fidèles

Nombre de messages : 7930
Age : 54
Localisation : Sart Lez Spa
Date d'inscription : 03/11/2007

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum